Friday, December 10, 2010

C3 di beli oleh Kanda .


Hari nie (JUMAAT - 10 DEC 2010 ) kanda ( Azmanizam ) beli handfone Nokia C3 . Sebenarnye , aku memang nak beli phone nie hari tu . Tapi , di sebab kan bajet tahun nie tak tersenarai nak beli handfone so aku pun takde lah duit nak beli handfone nie . haha . tak pe lain kali boleh beli handfone lagi baru . HAHA . Handfone nie murah funtion pun boleh tahan . Yang penting ada WI-FI . HAHA . Suka nye aku . Kanda beli handfone nie pun sebab handfone Sony dia buat gila . HAHA . Sian kanda . Kanda memang suka potong line aku . HAHA . Pas tu suka buat aku jeles . HAHA . Tapi apakan daya . Sabar je lahh . First time kanda reply SMS aku lambat maybe sebab susah nak taip kot . biasalah mula2 kan . hehe . Nak cite pasal nie je . BYE !

Coretan ; IZZATI NADZIRAH BINTI JASMI
10 DEC 2010

No comments:

Post a Comment