Friday, February 25, 2011

Hidup kosong

Aku dah tak tahan dah kalau macam ni . hidup aku selalu di bawah , takde orang memahami aku , memang takde . orang tahu tuduh aku . aku selalu jaga hati orang tapi orang tak jaga pun hati aku . aku ni apa ? binatang ke ? takde hati ? takde sape da aku nak luahkan perasaan . family jangan cakap lahh . hidup aku macam asing ! Asing ! kawan ? hanya Bahirah binti Baharuddin je faham hati aku . dia je kawan aku . yang lain semua nak jatuh kan aku . sekolah ? cikgu ? aku ni anak murid yang cikgu SMK KETARI pandang rendah je . aku tak faham lah . SK Tuanku Fatimah je sekolah yang aku sayang , cikgu2 yang peramah , cikgu baik2 . Cikgu sekolah menengah selalu menguna perkataan kesat . Cikgu Nizam je yang baik , Cikgu the best dalam dunia . Aku sayang cikgu tapi cikgu hina2 kita . Down !!!!!!!!!! Aku rasa aku dah malas nak banyak cakap , periang , aku hadir ke sekolah dengan gembira je selalu tapi semenjak budak yang bernama AMIRA FARIEDATUL ASRAN mencerita kan perkara ini aku dah rasa down . Perempuan ni juga seorang perempuan yang mengikis duit aku , pandai bermain kata2 , kawan makan kawan . AKu tak pernah nak jatuh kan orang . Rahsia orang pun aku pegang elok2 . Aku tak tahu lah orang nak aku macam mana lagi . Aku baik dengan orang tapi orang buat macam ni kat aku . pijak kepala , amik kesempatan . Aku malas dah nak cakap . Hati aku ni dah macam batu . orang selalu pijak , campak , buang . Aku ni manusia yang ada hati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tapi orang suka buat aku macam takde hati . Aku kadang2 cuba untuk gembira tapi orang selalu buat aku macam ni . aku sekarang hidup dengan hati kosong . apa aku ada semua nak marah . duit aku kumpul tapi semua ingat aku minta dengan mama . Ya Allah , aku lemah sangat2 .

SMK KETARI ; 1st time aku baru tahu ada cikgu akan menghina anak murid sampai murid lain tahu .

Perempuan pengikis ; good job ! aku jaga hati kau tapi kau balas taik . aku selalu buat terbaik untuk kawan2 aku . jaga perasaan ko dgn kawan2 len tapi tah lah !

Family ; semua nak marah aku je . Siapa aku kadang2 pun tak tahu .

Bahirah binti Baharuddin ; satu2 kawan yang aku ada sekarang . susah senang dia je yang aku ada .


* hidup aku kosong , tiada siapa yang memahami aku .
* semua suka marah aku , maki aku , mencari kesalahan aku .
* aku berusaha tapi orang kata aku main2 .
* tak de sokongan dari mana2 pihak

No comments:

Post a Comment