Monday, July 16, 2012

5 months

16 July 2012

24hari dah tak jumpa bie , tak tatap muka bie , tak dapat bergurau depan-depan dengan bie . Lagi 34hari lagi InsyaAllah kita akan berjumpa .

Alhamdulillah semalam pada 15 July 2012 , hubungan kami sudah 5 bulan . Ya Allah , aku harap hubungan ini kekal hingga ke akhirnya seperti yang telah dirancang . Amin . Hari ni sayang dah dapat kain pasang yang bie nanti-nantikan dia sampaikan dekat tangan sayang . Ini dia


Cantik sangat bie , sayang suka , mama pun suka . Pandai bie pilih tau? Nanti kalau sempat sayang buat baju ni sebagai baju raya ye? Cantik sangat-sangat . Terima kasih sayang . Sayang tak pernah harapkan pape dari bie tau melainkan kasih sayang dan cinta bie pada sayang .

Bie , sepanjang hubungan kita 5 bulan ni sayang rasa bahagia disisi bie , sayang harap ianya selamanya . Tiada siapa sayang harap melainkan bie dalam hidup sayang tau . Sayang bersyukur kenal bie . Bie , sayang hadir dalam hidup bie untuk bahagiakan bie , untuk ceriakan hari-hari bie bukan untuk menambahkan tekanan bie .

Bie, sayang nak jadi air semasa kita salah faham dan sayang taknak jadi api sebab taknak marah kita naik . Sayang nak jadi peneman setia bie diwaktu bie ada masalah . Sayang nak jadi insan yang bermakna dalam seharian dalam hidup bie . Sayang nak jadi yang terbaik dalam hidup bie . Sayang nak buat bie bahagia / Sayang cuba untuk jadi yang terbaik dalam hidup bie . 

Sayang cuma ada bie dalam hidup sayang , sayang cuma mahukan bie dalam hidup sayang . Sayang nak jadi yang terbaik . Sayang nak jaga bie . Sayang taknak bie untuk sehari dua dan bukan setahun dia tapi untuk selamanya . Selamanya bersama bie . Sayang setia menunggu bie , Sayang tunggu bie tunaikan janji bie . Sayang tunggu hari bahagia kita . InsyaAllah .

Sayang sayang dan cintakan bie . Sayang akan jadi yang terbaik dalam hidup bie dan sayang takkan hancurkan hati bie . Sayang taknak orang lain melainkan bie . Sejauh mana kita berpisah sayang tidak akan buka hati untuk orang lain kerana sayang taknak kecewakan bie . Sayang hargai bie . Bie, hargai sayang macam mana sayang hargai bie ye sebab ianya amat bermakna dalam hubungan kita ini .

Dalam hubungan kita kena setia, jujur dan ikhlas . Setia mencintai hati dia . Jujur dalam hubungan dan ikhlas segala perilaku . Hubungan kita ini sayang mahukan selamanya . Sayang tak pernah yakin sayang akan hidup lama , sayang nak hidup bersama bie . Itu je sayang nak . InsyaAllah . Faizal , Nad sayang faizal dari hati Nad . Nad hargai dan cintakan Faizal sedalam-dalamnya . 

Tarik nafas dalam-dalam. Sepanjang tempoh perkenalan ini sayang bahagia dan happy kenal dengan bie . Bie anggap sayang tunang bie . Sayang pun anggap bie tunang sayang . Sayang serius dalam hubungan kita ini  . Dalam tempoh perkenalan kita ini sayang belajar macam-macam dan sayang hadapi macam-macam dugaan . Sayang belajar erti usaha dan sayang belajar erti kekuatan . Bie , bie penguat sayang . Allah je tahu macam mana sayang cintakan Faizal ni . 

Faizal , terima kasih terima sayang yang tidak sempurna ini dan terima kasih sempurnakan hari-hari sayang . Sayang cintakan awak . Sayang takkan buat awak kecewa . Kita diuji sekarang bie , kita sama-sama tabah hadapi ujian ini. Disini kita diuji setia . Sayang setia tunggu bie . Sayang akan selamanya menanti bie . Sayang cintakan bie . Cinta sayang takkan pudar dan satu hati ini cuma untuk Faizal . 

Mak dan abah , saya nak mak dan abah juga dalam hidup saya dan saya bukan nak anak makcik dan pakcik je tapi saya nak seluruh keluarga makcik dan pakcik . Terima kasih bagi kami bersama . Saya takkan kecewakan dia tapi saya janji akan buat dia bahagia dan tidak akan biarkan dia berseorangan . Saya janji akan sentiasa bersama dia . Saya nak bersama dia selamanya . Doakan kami ye mak, abah, ibu, mama, abah .

Iloveyousomuch Faizal bin Mamat . Rindu semua tentang bie . Rindu segalanya . Hanya Allah yang tahu hati ini . Sayang kat awak bie :')

No comments:

Post a Comment