Friday, July 6, 2012

Faizal...

07  Julai 2012

16 hari kita tak berjumpa dan 44 hari lagi nak jumpa ,

Nothing to share but just wanna say I miss him so much . Sampai bila aku akan berjauhan dengan dia ? Aku terima dengan redha hati yang kami berjauhan . Aku rindu saat kami bersama . Aku rindu setiap detik dengan dia . Tahun ni aku akan raya dengan dia . Bie , sayang nak jumpa bie . Dapat tengok muka bie dari jauh pun takpe lah . Sayang nak sangat tengok muka bie . Sayang rindu bie .

Bie masih ingat janji kita kan ? Bie , sayang akan jadi yang terbaik dalam hidup bie . Sayang sayangkan bie sangat-sangat . Tiap-tiap malam sayang tengok gambar bie , sayang pelok bantal yang bie bagi dan baju bie . Itu peneman sayang bila berjauhan dengan bie . Sayang nak bie . Sayang nak bie selamanya . Bie , sayang janji takkan kecewa kan bie , takkan tipu bie , takkan khianati bie . Sayang tunggu bie .

Tak sabar nak jumpa bie , sayang nak tatap muka bie , sayang nak disamping bie . Apa dalam hati sayang ni tiada siapa yang tahu tapi hanya Allah yang tahu . Betapa sayang cinta , sayang kan bie dan betapa besarnya sayang dan cinta sayang pada bie hanya Allah yang tahu . Sayang sayangkan bie . Sayang cintakan bie . Sayang rindu bie . Sayang nak bie dalam hidup sayang .

Faizal , Nad akan jadi yang terbaik seperti mana yang nad pernah janji kan . Nad sanggup korbankan nyawa andai kata Faizal perlukan sesuatu untuk teruskan hidup . Mama tahu macam mana nad sayangkan Faizal . Nad sayang Faizal dari hati Nad . Nad tak pernah main-main dalam hubungan kita sekarang , Nad serius dalam hubungan kita . Nad jujur dan ikhlas dalam hubungan kita . Nad janji takkan kecewakan Faizal , Faizal satu-satunya lelaki dalam hidup Nad yang membawa kebahagiaan . Nad sayangkan awak sorang je .

No comments:

Post a Comment