Friday, October 26, 2012

Empat Jam Bersama -

27 October 2012

Yesterday 26 October 2012 , akhirnya aku jumpa jugak dengan dia . Insan yang sentiasa dalam benak fikiran aku . Alhamdulillah . Memang susah nak berjumpa selagi takde kenderaan sendiri . Semalam juga hari raya haji , raya tahun ni bermakna sangat sebab raya puasa bie buat kejutan dan raya haji pun dia datang walaupun lambat tapi sikit pun aku tak kisah janji dia ada depan mata aku .

Bie kata saya makin kurus . Lalalalala ~ Berkat gym dan exercise . Hehehe . Ma bagi tahu aku nangis apa seemua , serius malu :'( Tapi apakan daya . Hehhe . Saya tak reti nak merajuk dengan dia sebab dia akan tenung muka aku sampai rasa naik malu sangat-sangat . Hubby you are toooo sweet sayangg ! I heart him more than he know . Only him in my deep heart .

Aku percayakan dia sepenuh hati aku . Aku nak jadi yang terbaik dalam hidup dia . Hati aku cukup gembira bila berjumpa dengan dia , dengar kata-kata cinta dia untuk aku , ianya sudah cukup buat aku rasa gembira . Allah je tahu betapa bahagianya aku bila aku dengan dia . Heeeeeeeee ~


Walaupun jumpa 4 jam je semalam , aku cukup rasa bahagia dan jenis aku tak memaksa . Dalam masa 4 jam tu macam-macam perkara yang membuat aku gembira . Aku rasa tak sedap pun kek batik tu tapi bie tetap puji kek batik tu sedap . Hehehhe . Alhamdulillah . Takpe , nanti sayang buat lagi ye untuk bie , sayang janji takkan putus asa buat kek batik untuk bie . Tak banyak gambar kami tangkap sebab bie kata dah lewat .

Dia tunang saya . Faizal bin Mamat dan saya tunang dia Izzati Nadzirah binti Jasmi

Iloveyouhubby .
InsyaAllah next month baru jumpa balik kalau saya free tapi bulan 12 memang akan jumpa then ikut dia balik kampung :) 

Ya Allah , permudahkan urusan kami , eratkan cinta antara kami , kekalkan kami hingga ke akhirnya . Aamiin . Tiada apa yang aku harap melainkan menjadi cinta sejati untuk seorang lelaki dan menjadi seorang isteri untuk orang yang aku cinta dan mengharap cinta aku dan dia hingga ke akhirnya . Aamiin

Iloveyou Faizal bin Mamat . Sayang bahagia dengan bie , Sayang percayakan bie . Sayang akan tunggu bie untuk bie buktikan janji bie . Iloveyou and Imissyou :) Just you in my heart hubby :)

No comments:

Post a Comment