Saturday, June 9, 2012

Faizal...

09 June 2012

Aku tak mampu nak tulis apa-apa . Apa yang aku mampu hanya menangis . Aku takde tempat untuk aku luahkan cuma aku boleh kata aku cinta dia . Ya Allah , aku takut sangat malam ni . Hanya airmata yang dapat aku legakan . Depan keluarga tadipun aku diam , makan pun tidak . Hati aku tak tenteram . Aku takkan happy kalau macam ni . Jika ini dugaan yang aku tempuh hari ini aku harap ianya takkan berulang . Bie , sayang cintakan bie . Sayang takde niat sikit pun macam tu . Sayang rela kalau bie nak marah apa semua sebab silap sayang . Bie , tadi bila pandang magnum ingat semua kenangan kita , bila tengok Lentang , ingat kita pernah lepak situ , bila sayang bau baju sayang rindu bie tapi sayang tak tahu hati bie . Sayang taknak hubungan kita macam ni . Mama perasan airmata aku dari kenduri lagi . Aku bukan mengada-ngada nak nages tapi hati aku cuma dia penguat aku sebab aku bukak hati aku dan terima pasangan aku yang serius bukan untuk sementara tapi selamanya .

Tunangku , hanya dirimu dalam hati sayang . Hanya bie dalam hati sayang , Sayang rindukan bie . Bie , tiada rahsia antara kita bie . Sayang lemah sebab sayang tak pernah bersedia untuk kehilangan bie untuk kita bergaduh .Sayang rela sakit janji hubungan kita bahagia . Sayang tak mampu tersenyum tanpa bie . Bie penguat sayang . Sayang sentiasa cintakan bie . Sayang cuma mahukan bie dalam hidup sayang . Seharian tak dengar suara bie , Allah je tahu macam mana hati sayang , sayang rindu bie sangat-sangat . Sayang tak mampu hidup tanpa bie lepas ni sebab sayang belum sedia untuk kehilangan bie . Bie cinta hati sayang . Bila sayang sedih sayang ingatkan saat kita gembira dulu ,sayang peluk baju yang bie pakai . Sayang rindukan bie .

Sayang tunggu bie , sayang tunggu hari kita . Tak mungkin cinta dan sayang terhadap bie akan berkurang kerana sayang tutupkan pintu hati sayang untuk orang lain . Sayang cuma cintakan bie sekarang . Faizal bin Mamat , hanya namamu sorang didalam hati , hanya dirimu yang aku sayang dan cintai . Tak mungkin aku mampu bergembira ketika kau sedang sedih . Tak mungkin sayang mampu tipu bie , Tiada rahsia antara kita . Faizal , nad rindu semua tentang faizal . Nad rindu kenangan kita . Nad rindu hari-hari kita . Nad rindu setiap detik kita . Iloveyou Faizal .

No comments:

Post a Comment