Wednesday, June 6, 2012

Kepunyaan Saya

6 June 2012

 Rindukan awak bie , Awak dah dapat kerja . Alhamdulillah . Kerja elok-elok tau . Dah 3 hari bie kat Shah Alam . Rasa macam 3 bulan dah tak jumpa . Sayang peluk baju yang bie pakai hari tu je . Ada bau bie lagi . Ma tak kata apa-apa pun , ma dah faham. Hee . Love you sayang . Lepas ni bie takde masa banyak dengan sayang tapi takpelah , sayang tak kisah tapi yang penting hati bie dekat sayang . Bie dah janji kalau rehat mesti bie contact sayang. Bie , sayang sentiasa tunggu bie tau . Bie tunang sayang dan tak mungkin sayang akan curang dengan bie . Kalau sekarang kita dah mampu buat perangai curang , tipu atau rahsia nanti dah kahwin lagi teruk kan ? Sayang nak jadi yang terbaik untuk bie . I will miss you bie . Jaga selimut elok-elok ye sayang. Duk sana jaga barang berharga. Nanti ada masa sayang pergi sana ye . Sayang cintakan bie .Love you so much my bubu <3


Awak cinta hati saya . Awak penguat saya . Awak sejauh mana awak pergi saya janji tak curang dengan awak sebab awak yang terbaik . Saya rindu makan magnum dengan awak , rindu sandar kat bahu awak bila penat , rindu kiss awak . Rindu semua tentang awak, rindu kenangan kita setiap detik . Cinta saya pada awak takkan pernah terhakis melainkan awak tidak mahukan saya .Saya nak jadi isteri awak tau Faizal ? Izzati Nadzirah sentiasa sayangkan Faizal . Love you bie .Love you so much :)


Faizal Mamat & Izzati Nadzirah Jasmi

No comments:

Post a Comment