Friday, September 7, 2012

Seketika dan Hati

07 Sept 2012

Malam ni dapat jumpa hubby walaupun sekejap . Bersyukur sangat-sangat sebab dapat jumpa dia walaupun sekejap . Saya taknak jadi pemaksa dalam hubungan . Saya tak suka nak desak-desak pasangan . Ada yang tegur kenapa tak merajuk apa bagai semua . Apa saya mampu kata saya bukan macam tu . Saya bersyukur dapat jumpa sekejap daripada tak jumpa lansung dan saya nak dia selesa dengan hubungan dia dengan saya .

Hurmm ,

Bie , sayang akan jadi yang terbaik dalam hidup bie . Itu janji sayang pada diri sayang . Sayang bukan cari teman lelaki tapi sayang cari suami . Sayang akan bersama bie susah dan senang . Susah senang kita lalui bersama ye bie . Hati ini untuk awak dan segalanya telah saya beri . Awak tunang saya satu-satunya . Sayang akan bersama bie . Sayang cintakan bie kerana hati bukan hanya dari kata-kata .

Kekadang kan ada orang kata gila apa obsess pada lelaki tu . Kita pulak kena tanya diri kita eh perempuan tu tahu ke hati kita ? Apa saya boleh kata , saya pernah kecewa dan saya pernah reject orang dan sekarang kami tidak berkawan sebab saya dah ada teman istimewa . Saya terima tunang saya ini sebab hati . Saya cintakan dia kerana hati saya . Saya sedaya upaya berusaha agar menjadi diri ini yang terbaik demi dia kerana tidak mahu dia berpaling kepada orang lain .

Apa-apa pun aku sanggup susah dan senang bersama dia dan aku harap dia tahu kenapa aku buat macam ni . Saya rasa dia dah cukup paham tentang hati ini kerana tiada sudah rahsia dalam hati ini dan tak sanggup untuk aku tipu dia .

Faizal ,

Sayang cintakan bie kerana hati . Sayang ikut rentak bie sebab sayang nak bie selesa dengan sayang . Sayang tak pernah nak merajuk apa semua sebab itu bukan sayang jenis macam tu . Sayang suka hubungan sayang dengan bie selesa dan sayang nak jadi seseorang yang memahami dalam hidup bie . Kekadangkan sayang nangis berdoa sesorang biar bie faham apa sayang buat untuk bie dan sayang harap tak merimaskan bie .

Sayang pegang segala janji-janji bie . Sayang akan cintakan bie selamanya . Bie pertama dan terakhir dalam hidup sayang . InsyaAllah . Sayang akan bersama bie susah dan senang . Jika jodoh kita bersama , makan minum bie , pakaian dan segalanya sayang akan lakukan dan sentiasa membantu bie bersama-sama . Lahir dari hati cinta ni datang bukan hanya dari kata-kata kosong .

Setia aku menanti dirimu kerana tidak mungkin sanggup aku untuk terus hidup untuk bersama insan lain . Kerana kau pernah hadir dalam hati ini dan kau pernah mencurinya . Hati ini sudah keras setelah sekian lama menyepi tetapi dirimu arjuna , hadir dan melembutkan hati ini .

Sayang setia menanti dirimu bie dan akan terus menyintai bie . Cinta sayang pada bie takkan pudar . Bie , kalau sayang dah takde buat selama-lamanya , ingatlah bie sayang tunggu bie disana ye . Sayang sentiasa berdoa agar jodoh kita ini di dunia dan akhirat . Aamiin . Sayang takkan kecewakan bie . Sayang akan bersama bie . Sayang tahu macam mana rasa putus cinta dan ianya amat sakit dan sayang takkan ulangi perkara yang sama .

I wanna be your wife . I wanna make your life perfect . I want you smile always and I want care about you in all aspect . Iloveyousomuch and always waiting you . I loveyou hubby ! Sayang cintakan bieee ! Faizal Mamat , Nad Sicily sayang awak sangat-sangat . Apa pesan sayang pada bie adalah yang terbaik untuk hubungan kita .

Semoga jodoh ini kekal selamanya . Aamiin

No comments:

Post a Comment