Saturday, June 2, 2012

Kenduri Sama-sama

2 June 2012


Bahagia sangat rasanya bila bersama yang tersayang dan keluarga . Alhamdulillah keluarga boleh terima hubungan kami . Faizal pun rapat dengan family . Happy je rasa sebab semua rapat dan kami pun sikit tak berpura-pura . Macam mana kiteorang jalan berdua macam tu juga depan family . Alhamdulilllah sangat-sangat . Aku harap sangat hubungan nie kekal hingga ke akhir hayat . Ya Allah , kau selamatkan lah aku daripada penyakit yang aku tak ingini . Aku berharap sangat . Aku jujur dengan dia , aku sayang dia , aku ikhlas dengan dia , aku cintakan dia , tolong jangan ambil dia daripada aku :')


Masa ni buat kali pertama aku pakai pump heels , mekap . Serius , aku tak tahu lah nak cakap macam mana tapi aku buat macam ni sebab aku nak berubah . Faizal cakap Nad comel . Nad nak jadi cantik dan comel dengan Faizal . Bie , sayang nak jadi yang terbaik . Sayang tunggu bie tunaikan janji bie . Sayang tunggu 3 perkara penting tu . Kiteorang pergi 3 kenduri kat Bentong . Kesian dekat bie , penat-penat pun dia sanggup tolong Nad . Thanks bie sebab tolong sayang . 


Dalam jam 5 terus pergi rumah abang sebab nak mandi , nak rehat apa semua . Then kiteorang keluar balik sebab nak beli barang makan . Dengan baju kurung apa semua pergi beli , then masih gedik-gedik lagi pakai heels sedangkan ada je seliper . Hahahaaha . Dekat sejam keluar , siap belajar bawak kereta lagi . Hehe . Seronok je . Balik-balik kak ina dengan abang dah siap mandi . Hahaha . Tapi still lepak lama jugak dekat rumah abang . Dekat rumah abang , kepala rasa pening sangat , bie urut kepala nad . Rasa macam husband care dengan wife dia . Aku harap ianya kekal ke akhir hayat . Bie dengan abang pun rapat . Takde couple sebelum ni rapat dengan abang sebab abang ni bukan jenis melayan tapi bila dengan Faizal , Alhamdulillah . Ya Allah , kau permudahkan urusan dia agar hubungan kami lebih cepat dilansungkan . Aminn


Jam 7 lebih kiteorang gerak ke rumah Mak Teh sebab nak lepak reramai dengan family . Bie dah gantok-gantok . Kesian dekat dia tapi still leh lepak sama . Leh gelak-gelak . Hee . Malam tu badan dia panas , risau sangat dekat bie . Haa , masa otw ke rumah Mak Teh hujan lebat gila dengan ribut bagai . Bie tak boleh sejuk . Bie sakit bila sejuk . Dia urut tangan dia . Aku tak sanggup tengok dia urut tangan dia sebab aku tahu dia sakit sangat . Aku tarik tangan dia , aku urut tangan dia dari rumah abang ke makteh . Sampai rumah makteh hujan still lebat . Bie amik payung dan payungkan nad , dia kata dia taknak nad demam . Dia kena hujan tapi nad duk bawah payung . Sedangkan dia sakit , serius rasa tak sanggup tengok dia buat macam tu . Dalam sakit tetap nak tolong . Masuk rumah Makteh terus makan . Dia makan banyak . Hee . Berselera dia makan . Heee . Lepak-lepak dengan family , gelak-gelak apa semua sampai pukul 9.45pm


9.45pm terus balik Bentong . Mak Ngah dan semua cara cakap macam kiteorang kahwin je tahun depan . Hee . InsyaAllah ada rezeki kami lansungkan tapi dalam masa 4/5 tahun lagi . Dalam perancangan . Dari Karak sampai ke Bentong , aku urut je tangan dia , sedangkan aku pun lenguh tapi sebab dia aku sanggup . Biar aku sakit bukan dia . Malam tu Faizal tidur rumah Nad . Dia tak larat sangat nak drive dan aku pun tak bagi dia balik sebab bahaya . Dia penat sangat . Dalam kereta dia menguap-guap . Kesian hubby sayang . Masa dia dekat rumah Nad , Nad terus ubatkan dia . Sayang nak jadi wife bie , taknak jadi wife orang lain , taknak bie lafazkan aku terima nikahnya dengan orang lain . Masa nak tidur tu dalam pukul 3 lebih atau 4 lebih , aku pandang muka dia . Dalam hati , Ya Allah , jadikan dia suami aku . Aku nak dia , aku cintakan dia . Bie, sayang dapat jaga bie malam ni bila bie sakit tapi bila kita dah jauh , sayang tak leh jaga bie macam ni . Bie sakit , sayang takde kat sebelah . Sayang minta maaf . Dalam hati penuh kata-kata untuk bie . Before sleep I see your face , eyes and After wakeup I see you sleep :') I love you bie . Sayang janji tunggu bie . Bie nyawa sayang . Love you so much FAIZAL

No comments:

Post a Comment