Sunday, August 26, 2012

HORMAT !

26 August 2012

Malam ni mula penyakit lama hadir . Aku dulu je kerap sakit dada kerana kuat menangis tapi sekarang aku mula tak boleh terima yang sorang ni leh tulis Iloveyou and tag nama tunang aku bagai . Kau kawan aku . Dah cukup ah buat aku terasa . Dia hak aku . Memang mungkin kau anggap main-main tapi HORMAT HUBUNGAN AKU ! BELAJAR HORMAT ! Dulu sahabat aku punya bf kau buat macam tu tapi sekarang  aku . Ehh sorry lah . Aku cukup sensitive sebab ni soal hati dan perasaan dan orang tak pernah tahu . Aku jaga tingkah laku aku dan aku jaga segalanya demi tunang aku , agar orang hormat hubungan aku . Aku jaga hubungan aku seperti aku jaga sebuah rumah tangga bukan main-main .

Malam ni menitisnya air mata aku kerana benda sebegini . Aku sangat sensitive benda ni . Allah kuatkan hati aku . Ketar badan aku kerana menahan rasa kemarahan . Aku kena kuat . Malam ni mood study hilang . Bie , i need you everytime . Aku sayang kau dan aku cintakan kau bukan kerana paras rupa atau duit tapi kerana hati . Kalau benar kerana paras rupa dan duit aku boleh cari tapi hati yang aku cari . Aku sayang kau sampai mati . Bie pernah kata sayang isteri bie dunia dan akhirat . Sayang menyintai bie selamanya . Maafkan salah silap sayang .

Izzati Nadzirah menyintai Faizal kerana hati , maafkan saya kerana tidak kuat .Iloveyouforever :')

2 comments:

  1. luahan rase dr insan yg terluka...
    hee..agak2 law aku bnuh org sbb hati aku sakit sgt..leh dimaafkn x...lau mcm citer 8jam kene gntung..haha
    tp seyes..aku ase mcm nk bnuh org...heeee...
    nmun kudrat n akal waras aku mghalng...aku bkn sprti aku yg dlu...tbuh yg dlu kuat..kini smkin lemah..longlai..layu..
    hakikat hidup manusia...jnji ALLAH yg kuasa..mati itu pasti hidup insyaALLAH...
    jsd ini msih sprti dlu..tp bgai tiada jiwe ddlmnye...matii..matii..matii...itu jer yg ade dlm fkirn....hahha..astagfirullah..ampunkn aku ya tuhan krna x kuat...

    ReplyDelete
  2. setiap entry kt dlm blog ni...wat aku ase akulah insan plg mlg...

    ReplyDelete