Tuesday, August 21, 2012

Bersama Beraya

22 August 2012

Semalam 21 Ogos 2012 hari raya ketiga . Bie mari rumah pada jam 7 malam . Hehe . Seronok je hati bila bie kata nak jumpa sebab dia satu-satunya penawar segala penawar bagi aku . Hehe . Iloveyou Hubby <3 .="." p="p">
Layan gambar kami bersama keluarga juga












Happy Family and couples ! Hehehe . Abang aku punya adik ipar sama namanya . Both of his sister couple have same name ! Hehhehe . Iloveyou all ! Thanks happykan hari ku <3 nbsp="nbsp" p="p">

My hubby say ' Bie cintakan sayang sampai mati ' masa tu menitis air mata aku , then terus hug my hubby . Never let you go bie :'( You're mine forever sayang ! Bie penawar duka aku . Dia segalanya buat aku . Seorang lelaki yang mencurahkan segala kasih sayang kepada aku . Nad akan bersama awak ketika suka , duka , susah dan senang . Moga jodoh kita berpanjangan . Iloveyou <3 nbsp="nbsp" p="p">

Nad cintakan Faizal . Faizal segalanya buat sayang :)




No comments:

Post a Comment