Sunday, August 19, 2012

My 'SuperHERO' dan Aidilfitri

20 August 2012

Salam Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin . Semalam hari raya , waa ! Cerita dia memang aku taknak raya lansung sebenarnya sebab hubby takde disisi sebabnya apa plan semua cancel sebab ada kecemasan . Pagi-pagi msg minta maaf dekat dia . Hehehe . Lepas tu , aku pun jalan-jalan naik motor sebab nak happykan hati yang suram . Heheh . Then pukul 5.30 macam tu main msg dengan hubby sebab hubby baru free dari hospital apa semua . Msg-msg sekali aku cakap rindu la . Bie kata 'rindu? takpe sayang , bie dekat dengan sayang , namow rindu-rindu' . Dalam hati tu egrhhh ! Rindu pun salah dah sekarang :/ , Aku reply ' xbagi rindu? bistu nak rindu siapa? :'( ' dan dia membalas ' hehe yea2, rindu jela , bukannya tak bagilah sayang ' . Then sampai 1 msg terakhir tu aku kata kat dia 'majuk' . Heheh . Lepas tu mama kata , tu sayang awak depan rumah , tengok-tengok viva biru depan rumah . hehe . Terkejut dengan rasa macam-macam rasa ada , nak peluk sangat dia masa tu tapi ramai sedara mara . hehehe .

Hari semalam 19 Ogos 2012 , semakin ramai family aku yang dia kenal . heheh . Dah-dah , malas dah nak taip lebih-lebih sebab nak share gambar . Thanks my hubby for the surprise . Love it ! I love you untill my last breath . Sayang hubby saya sangat-sangat :)

Enjoy the picture :)

Izzati Nadzirah Jasmi

Happy Family

She my MRS PAPA <3 td="td">

My hubby makin kurus sudah . hehe


My hubby and me:)


SALAM AIDILFITRI 1433H dari KAMI :)

# Hubby and Mom , Iloveyou and I need both of you forever :)

No comments:

Post a Comment