Friday, January 18, 2013

Januari 2013

Hello !

Sekian lama tak update blog dapat jugak update . Bulan ni aku agak busy dengan job photo dalam sesi mencuci gambar .

Yang meneman aku untuk mencuci gambar adalah my fiancee . Awww . So besttt !! Sanggup dia teman aku cari album satu kl tapi tak jumpa dan last sekali pilihan untuk ke shah alam ke asasjey . Alhamdulillah banyak juga barang yang kami dapat dan mahukan .

Next week lepas tu ke shah alam semula untuk settlekan satu lagi gambar . Hee . Kali ini dengan mak dan abah sekali sebab kereta dah siap .

Malam jumaat pada 17hb januari , nad dan dia pergi tengok wayang sama2 . He make me feel save . Hehehe . Iloveyou bie . Then kami ke uptown . Dapat la baju jersey warna hijau tennis . Kami beli sama then kat jersey ada nama . Nama bie kat baju aku dan kat baju aku nama dia .

Haaaa ... Aku lupa nak bagitahu . Buat kali pertamanya aku pakai mekap dan bie kata comel . Bie kata double comel . Hee . Malam masa nak pergi tengok wayang . Hee . Aku beranikan diri . Heee.

Bie suka dan bila bie suka aku akan cuba untuk jadi yqng lebih baik . Bie . I do everyhing for you.

Banyak lagi cerita tapi tunggu aku rajin nak update kot . Hahaha . Tak la . Tunggu habis aku menjalani segala aktiviti bersama sekeluarga .

Bie sayang cintakan bie sampai hujung myawa sayang . Sayng taknak orang lain . Sayang cuma mahukan bie hingga nafas terakhir sayang . Tadi bie janji dalam kete nak bersama sayang selamanya . Sayang bie sampai bila2 . Sayang nak jadi isteri bie dnia dan akhirat . Sayang milik bie selamanya . Iloveyou.

1 comment: