Thursday, February 14, 2013

First Year Anniversary

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .

Hari ni 15 Februari 2013 dan tempat jam 1.13 am tadi saya dan Faizal bin Mamat genap setahun . Rasa bahagia gembira semua tu ada sehingga airmata mengalir . Tak sangka da setahun . Rasa sekejap sangat semua ni . Pejam celik pejam celik dah setahun . Alhamdulillah . Dalam masa tempoh setahun kami bersama kali ni macam macam kenangan kami lalui bersama . Saya jumpa keluarga dia , dia jumpa keluarga saya . Saya jumpa keluarga besar dia kat kampung sampai nenek dan atok dia juga . Semua tu sekejap je berlalu . Menjadi kenangan kita . Hee .

Dalam masa setahun ni jugak dia banyak bersusah payah demi saya . Dia hantar saya ke hospital sampai pernah naik motor sebab tak bawak kereta . Hehe . Dia pernah teman saya jaga mama kat hospital . Dia bawak saya jenjalan kat fraser hill's dan bagi saya 3kuntum bunga ros merah . Melting nya . Hehehe .

Terlalu banyak kenangan yang terindah . Dan bersyukur sangat dalam hubungan ni jika salah seorang tengah marah atau bersedih pasti seorang lagi menjadi air tidak melawan untuk marah dan jugak memberi kata semangat supaya jangan bersedih . Segala masalah semua dapat diselesaikan dengan cara berbincang . Alhamdulillah .

Saya bersyukur sangat dapat bantu dia dalam bidang yang dia minat , cita-cita dia . Alhamdulillah . Ianya juga berlaku dalam masa setahun kami bersama. Sayang janji dengan bie akan tolong capaikan cita-cita bie . Hadirnya sayang dalam hidup bie adalah untuk bantu bie dalam semuanya termasuk cita-cita bie . Selagi jasad ini mampu membantu sayang akan bantu bie . Sayang dah janji dari dulu dan harap dapat bantu bie .

Semoga cinta kita kekal abadi . Sayang tak perlukan hadiah untuk ulangtahun tapi sayang cuma perlukan cinta , sayang , kasih sayang , kesetiaan , kejujuran dan kepercayaan bie . Sayang cuma ada bie seorang je yang menjadi semangat dan kekuatan sayang . Sayang akan jadi yang terbaik yang pernah bie miliki . Sayang janji .

Segala janji bie terhadap sayang , sayang tunggu bie . "bie cintakan sayang dunia dan akhirat " ini yang bie hantar masa genap kita setahun pagi tadi dan sayang juga cintakan bie selamanya . Alhamdulillah . Sayang bie sangat ! Bie nak sayang jadi ibu pada anak anak bie dan isteri bie manakala saya mahukan bie menjadi suami sayang dan juga bapa pada anak anak sayang . Sampai hujung nyawa sayang untuk bie .

Sayang nak jadi perempuan yang terbaik penah bie ada . Cinta dan sayang semuanya untuk bie . Sayang setia dengan bie . Iloveyou hubby ! Bie tunang sayang yang terbaik ! Sayang cintakan bie selamanya ! Sayang tak perlukan pengganti bie kerana sayang cuma perlukan bie sehingga hujung nyawa sayang dan disana nanti pasti bie akan tunggu sayang . In  Shaa Allah . Sayang akan sentiasa ingat janji kita .

Iloveyou Faizal bin Mamat . Terima kasih bahagiakan sayang . Sayang bahagia dengan bie . Cinta sayang untuk bie selamanya . Bie seorang kekuatan sayang untuk bangkit . Terima kasih bie .

Sehingga hujung nyawa hati ini untuk mu Faizal bin Mamat .

No comments:

Post a Comment