Friday, May 3, 2013

Kejutan dan Hari terakhir di bentong.

04 Mei 2013

Assalamualaikum *jawab*

Hari ni hari last day stay dekat bentong sebab lepas ni akan pulang ke kem PLKN Indera Pahlawan Maran . heaven? Nope because I have someone important in my life :'(

Hmm . Nak update pun macam takde mood sebab aku tak sanggup nak pergi . Nak pergi tinggalkan orang yang aku sayang . Dia seorang yang aku cinta . Aku sayang dan aku rindu .

Malam ni mungkin kerja gila kot. Aku jenis paling malas bawak motor malam malam tapi konon nak buat surprise untuk dia kan, aku pergi tempat kerja dia . Aku tunggu dia , aku bawa bekal kat dia . Walaupun bukan aku masak tapi aku cuba untuk dia . Aku tahu dia penat . Bie, nanti kita kahwin sayang akan masak untuk bie , sebab tu sayang nak kerja relax nanti sayang boleh jaga bie .

Okay, aku tunggu dia kat kereta sekian lama aku bawak motor memusing bandar . Dapat text terus aku duk situ . Aku tau dia penat , takkan nak suh dia datang rumah pulak kan? Macam memaksa pun ada aku rasa kalau macam tu . So , aku korbankan masa , diri untuk dia . Untuk dia aku sanggup sangat buat apa saja . Yang penting dia happy . Bila kita nak hati seseorang tu , kita kena usaha dan usaha terus usaha .

Dia datang kat kereta , dia pandang aku macam orang bodoh je . Ish ! Tunang bie lah ni . Geram je . Bie leh kutuk nampak gigi je . Sakit hati aku . hahah . mentang mentang dah hitam . Haha . Bie suruh pergi depan . So aku pergi lah depan . Selamat mira ada tunggu aku . Lega sikit hati . haha . Lepak la kat depan secret tu kejap . Serious rasa bahagia jumpa dia . Aku mmg sayangkan dia . Walaupun tak banyak cakap sebab batuk melampau tapi takpe lah . Janji muka dia tu aku nampak .

Lepas dah lepak situ , terus pergi KFC. Lepak dengan mira sekali . Lepak lepak . Pas tu 12:30 am balik ke rumah . Bie dah kata jangan la sedih . Sumpah aku sedih . Cinta menduga aku . Aku salam bie , aku cium tangan aku dan dia cium tangan aku dan kuncup dahi aku dan aku kuncup pipi dia . Memang kebiasaan bie akan kuncup dahi aku . Rasa nak peluk bie kat situ jugak . Bie teman aku sampai ke motor .

Bie pesan jangan sedih . Bie cakap Iloveyou . Ya Allah , kuatkan hati aku time tu . Jalan je motor menangis aku dalam hujan . Aku tak pernah cintakan orang macam mana aku cintakan dia . Aku tak pernah sayangkan orang macam mana aku sayangkan dia , Aku tak mampu hidup tanpa dia , aku akan rasa hidup aku kosong tanpa dia.

Menangis dalam hujan ni rasa sedih gila . Hmm :'( Sampai rumah call bie . Bie kata kat call , bie akan tunggu sayang dan jaga ma . Bie kata bie akan tengok sayang . Sumpah rasa macam , nak bie 24hours . Nak berada dalam pelukan bie setiap masa sebab bila berada dengan bie sayang rasa selamat .

Bie nyawa sayang . Bie segalanya buat sayang . Sayang betul betul cintakan bie . Bie jaga diri dan jangan gatal gatal . Sayang bie sangat2 . Setiap hari sayang adalah memikirkan bie yang jauh dimata . Sayang yakin bie sihat . Bie, cintai sayang sepenuh hati bie dan setiap masa . Ingat sayang . jaga diri . Iloveyou . Muuuaah pipi bie . Selamanya hati ini utk bie seorang .

No comments:

Post a Comment