Sunday, September 1, 2013

Awak :)

1 Sept 2013

Assalamualaikum sayang,

Bahagianya saya dengan awak, hati saya je tahu sayang. Awak, pernah kata ' bie, tak bagi hadiah pun dekat sayang.' Siapa kata? Awak tahu tak, awak hadiahkan saya bantal moo , awak bagi saya bunga ros 3 kuntum, awak bawak saya jenjalan, awak beli saya skirt, awak bagi saya jaket kesayangan awak dekat saya, awak datang plkn, awak buat video paling sweet bagi saya dan hadiah paling bermakna adalah awak ada dengan saya 24jam. Awak ada bila saya perlukan awak, awak di depan mata saya dan suara awak yang sangat buat hati saya semakin rindukan awak. Banyak kan hadiah awak bagi saya? Saya tak kisah saya tak dapat macam orang lain, dapat teddy bear, dapat baju, dapat surprise sebab saya dapat awak. Saya dapat awak.

Awak..

Andai kata satu hari nanti saya ditakdirkan pergi jauh dan tak balik. Awak kena kuat. Awak ingat kenangan kita. Awak ingat semuanya tahu. Awak, saya tak tahu nak kata macam mana, saya sayang awak sangat sangat. Kekadang saya banyak diam dengan awak sebab saya nak dengar suara awak. Kekadang saya degil sebab saya suka awak memaksa saya. Kekadang saya diam di bahu awak, saya tengah bercakap dengan hati awak. Saya selalu cakap,--- Awak, saya tak mampu hilang awak tahu. Kalau awak hilang, siapa nak jaga saya? Awak, awak ni kekuatan saya. Kekadang saya tertanya mudahnya hati saya jatuh pada awak sebab kunci pintu saya hilang dah setahun. Awak kekuatan saya. Itu saya selalu kata pada hati saya.

Kalau saya pergi nanti, saya nak awak jangan menangis. Awak kena terima semuanya. Awak kena duduk tepi saya baca Yassin. Awak kena ingat sesuatu, saya memang untuk awak seorang. Awak, kena tahu awak seorang yang berjaya mengubah hati saya, mengubah hidup saya.

Awak...

Kalau saya pergi jauh jauh sana. Awak janji tak lupa kan saya kan? Awak, saya nak awak tahu saya kalau diizinkan Allah, saya nak pergi dulu dari awak sebab saya tahu awak lebih kuat dari saya. Saya tak sekuat awak. Kuat saya adalah awak. Awak, saya tak mampu nak kata apa apa.

Kalau awak nak tahu kenapa saya update twitter pasal awak, blog pasal kita, keek video awak, instagram tentang kita. Sebab saya nak simpan kenangan. Saya sangat hargai masa dengan awak. Setiap masa saya, saya sangat hargai masa saya dengan awak. Awak.. Saya sayang awak. Saya cintakan awak. Saya nak awak. Saya nak hidup dengan awak.

Awak..

Kalau saya pergi, awak maafkan saya. Awak cukup bahagiakan saya. Awak berjaya buat hidup saya semakin ceria. Saya minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. Saya bahagia sangat hidup dengan awak. Awak dah cukup sempurna buat saya. Awak, sepanjang saya berdua dengan awak, saya cuba buat awak bahagia. Saya harap awak bahagia dengan saya. Saya buat semuanya demi kita. Saya nak awak gembira dan rasa dihargai. Saya datang dalam hidup awak untuk bahagiakan awak dan hargai awak.

***

Awak, saya nak hidup dengan awak. Saya nak hidup sebagai seorang isteri. Saya nak bahagiakan hidup awak. Saya nak jadi jururawat awak bila awak sakit, saya nak jadi cikgu untuk anak anak kita, saya nak jadi seorang jenaka untuk ceriakan awak dan keluarga kita. Saya nak jadi segalanya untuk awak. Awak, saya hargai awak dalam hidup saya. Awak, saya janji saya akan sayang awak sampai bila bila. Saya akan bersama awak sampai bila bila. Awak ingat janji kita ye. Awak segalanya buat saya.


Setiap kucupan awak didahi saya, ianya membuat saya rasa lebih tidak rela untuk berjauhan. Tapi ianya juga lah semangat saya untuk terus belajar. Awak 1 dalam seribu. -NSFM

No comments:

Post a Comment