Wednesday, March 26, 2014

R I N D U

Hari ni tetiba rindu sangat. He told me dua tahun lepas if I miss him please play Bila Rindu by Ruffedge. Yes! I love to play it but lagu tu sangat sentuh hati ni. Airmata pasti mengalir. Allah. Aku ada dia je yang aku selalu rindu, selalu nak manja. One minute if he left me sebab buat kerja pun I dah rasa macam, bie :( Im not strong enough.

Banyak aku cerita dalam buku biru. Itu bukan diary tapi kisah aku dan dia. Jarang dah nak update blog sebab tiada masa. Tetiba terdetik nak update. I miss him. Aku tak tahu nak kata apa, aku cuma nak kata aku rindu dia. Aku tak mampu nak jerit. Tak mampu nak luah kat sesiapa kat sini sebab takde kawan.

Dia yang aku cari pagi pagi, tetiba terjaga dari tidur dan juga masa nak tidur. Aku nak hargai dia. Aku nak saat aku pergi sana jauh, dia tetap ingat aku. He the only one I need. Aku taknak sesiapa. Cukup seorang lelaki yang ada sekarang ni. Deep rasa kasih sayang.

Belajar sejauh ni memang lah tidak seteruk di PLKN orang kata tapi bagi aku sama seksa. Jauh lebih seksa belajar sekarang ni rasa dia. Hmm. Setiap malam mampu tadah tangan supaya dia rasa apa yang aku rasa, setiap malam letak tangan didada supaya dia juga rasa rindu ini.

Takkan ada yang faham. Dan aku tahu takkan ada orang yang rasa apa yang aku rasa terhadap dia. Tak paksa airmata ini nak mengalir sebab rindu. Tapi semua ini dari hati. Daripada hati bukan dari kata kata.

Bie kata cukup sekadar I LOVE YOU sehari untuk sms kalau sayang busy. No bie, I will make sure that I always ada masa untuk bie.

I love you until end. Promise is promise.

No comments:

Post a Comment