Friday, October 24, 2014

Harapan


Lama dah tak update blog. Semenjak study di Dungun dan Full-time photographer. Sangat sangat tiada masa untuk berblog. 

---

I love you sayang.

Lately ni, rasa tak sanggup dah nak jauh. Nak kumpul duit. Cari harta. Nak kahwin. Nak kahwin awal sebab orang kata rezeki lepas kahwin melimpah ruah. In Shaa Allah.

Tiada siapa mampu jadi penguat aku. Tiada siapa mampu buat aku taruh harapan 100%. Hanya dia seorang yang mengubahkan segalanya. 

Aku tak mampu nak sayang orang lain, tak mampu nak cintakan orang lain. Apa aku buat sekarang, semua usaha aku untuk masa depan. Aku tiada masa nak main main, tiada masa nak cari yang lain. Aku sibuk dengan dunia aku. Sibuk dengan hal aku. Sibuk uruskan segalanya.

Aku nak hidup senang. Aku taknak anak anak aku nanti rasa susahnya dunia ni (aku taknak dorang rasa apa yang aku rasa). Aku nak semua bahagia. Aku nak cari harta sendiri. 

Sejak belajar ni, cari duit semua masuk tabung. Biar ikat perut orang kata, yang penting akan datang rezeki lebih banyak,

---

Dalam hati ni.

Selalu rasa nak kata, 
baby sayang bie.
Baby rindu bie.

tapi

aku takut dia rimas,

---

Terlalu sayang tu semua dari hati. 

Aku nak yang terbaik dalam hubungan.

He complete my day. 

--

Aku bersyukur. 

Aku taknak yang lain.

Aku sayang dia,

No comments:

Post a Comment