Tuesday, June 12, 2012

12 June story

12 June 2012

Hari yang ke 9, Faizal di Shah Alam .

Rindu nya pada dia tapi perjuangan aku sebagai pelajar mesti diteruskan . Result Exam Mid-Term Alhamdulillah mejoritinya meningkat dan aku happy juga dengan keputusan aku . Aku harap lepas ni semua subjek akan kredit dan BM mesti 90 ke atas . Tu target aku dan aku akan pastikan aku dapat , apa-apa pun aku kena dapat result best untuk mama dan bie dan anak-anak nanti .

Bie , nak sayang sambung belajar nanti kan ? Bie cakap bie boleh tolong sayang dalam pelajaran , Sayang tak mampu nak kata apa-apa sebab sayang tunang bie , sayang taknak bie terasa dengan sayang , sayang janji jika sayang dapat belajar sejauh mana sayang akan sentiasa bersama bie , sayang ingat batas sayang , sayang ingat hubungan kita , janji kita , sayang akan menyintai bie sampai bie perlukan sayang dalam hidup . Alhamdulillah sayang dapat tunang macam bie , sayang sayangkan bie . Sayang ikut hati nak kerja setahun tapi bila fikirkan balik nanti mengambil masa yang lama tapi takpelah , sayang cuba untuk cuba hidup dengan cara yang akan datang dengan saving . Sayang nak buat yang terbaik untuk future kita .

Sayang awak lah mokk , rindukan awak sangat-sangat . Hari ni pergi servis motor selamat adanya pakwe member aku ni ada , apa yang berbau apa semua dia tolong, dulu tayar aku pancit pun dia tolong . Terima kasih wehh . Lepas tu, bila bawak motor best lah sebab laju je . Hahaha . Takpe , yang penting motor okay , hehe .

Tak banyak sangat nak story hari ni sebab takde apa-apa yang berlaku dalam hidup sangat . Cuma hati dan perasaan sayang rindu dekat bie sangat-sangat . Sayang cintakan bie , Sayang rindukan bie , Sayang lama dah tak gayut dengan bie lama-lama tapi takpe sebab bie kerja , sayang faham . Sayang sentiasa tunggu bie tahu . Sayang rindu sangat dekat bie , mama pun rindu bie , mama perasan kekadang sayang termenung sorang , senyum sorang tengok gambar kita , sebab sayang rindu semua nya , sayang teringat semua kenangan kita , tak lama lagi dah 4 bulan hubungan kita .Alhamdulillah , sayang harap hubungan ni kekal hingga ke akhir hayat .

Sayang tunggu bie tunaikan janji , sayang tunggu bie balik Pahang , sayang janji setia dengan bie , jujur dengan bie , Sayang taknak tipu-tipu , sorok kan pape dari bie sebab nanti bila dah kahwin perangai tu akan terbawak-bawak dalam alam perkahwinan , sayang taknak sebab nanti kebahagiaan tu akan berkurangan . Sayang cintakan bie . Sayang akan sentiasa bersama bie memberi sokongan , Sayang nak jadi yang terbaik , sayang nak jadi isteri bie . Sayang rindu jumpa mak dengan abah :( Sayang nak jumpa bie sangat-sangat takpelah , sayang sabar . Sayang memerlukan bie dalam hidup sayang selamanya kerana bie kekuatan sayang . Iloveyoubie , Cintakan bie , sayangkan bie , akan setia dengan bie . Iloveyousomuch Faizal bin Mamat

Menyintaimu dengan hati yang terbuka dan mengharapkan balas menyintai aku dengan hati terbuka dan selamanya tanpa kasih sayang serta cinta yang berkurang . Amin .

Izzati Nadzirah binti Jasmi & Faizal bin Mamat

No comments:

Post a Comment