Monday, June 11, 2012

Hanya Pada-MU Aku Berdoa

11 JUNE 2012

Dari petang hingga lah ke Maghrib hati memang tak tenang . Azan berkumandang , aku terus solat . Menangis-nangis aku dibuatnya . Selesai solat , hanya mampu pada Allah aku mampu meminta pertolongan , mampu aku luahkan . Ya Allah , aku harap sangat jika dia milik aku , kau kekalkan lah , kau teguhkan cinta kami sampai nafas terakhir . Aku tak mahu orang lain dalam hidup ku ini . Aku betul-betul mahukan dia dalam hidupku . Sesungguhnya aku tahu ada lagi yang terbaik dan bersungguh-sungguh mengejar aku tapi pintu hati aku hanya terbuka untuk dia . Hanya dia dalam hati aku . Tidak putus doaku kepadaMu agar cinta dia pada aku semakin bertambah dan dikekalkan hingga ke akhir hayat kerana cinta aku pada dia tak mungkin berkurang .

Aku tak minta pape , cuma aku minta kejujuran dan kesetiaan dalam perhubungan kerana dalam setiap hubungan tiada siapa yang minta untuk sementara waktu melainkan untuk memainkan perasaan . Hati saya cuma satu dan hanya cuma seorang yang berhak menjaga hati saya . Hati saya macam kaca sekali terhempas mungkin susah untuk mencari serpihan yang hilang dan tidak mungkin sempurna seperti dahulu tapi sekarang hati sayang untuk bie seperti berlian . Bie , sayang betul-betul jujur dalam hubungan kita . Sayang sentiasa berdoa kepada Allah agar permudahkan urusan kita . Moga Allah makbulkan doa sayang . Sayang taknak orang lain dalam hidup . Hanya Faizal dalam hati nad . Faizal , sayang menangis kerana sayang bersyukur kerana ada bie dalam hidup sayang .

Sepanjang dalam hubungan kita , sayang tak pernah sorokkan apa-apa dari bie sebab relationship kita as tunang dan sayang jujur dengan bie sebab jika apa yang kita lakukan sekarang akan terbawak dalam alam perkahwinan nanti , contoh kalau sekarang sayang tipu bie mustahil dah kahwin nanti kan ? Bie , sayang nak hubungan kita kekal sampai sampai nafas terakhir . Bie , sayang janji takkan kecewakan bie . Tu janji sayang . Bie , sayang tunggu bie tunaikan janji bie . Sayang janji dengan bie sayang takkan buat hal , takkan kecewakan bie . Sayang , sayangkan bie sangat-sangat . Sayang rindu setiap detik dan saat dengan bie . Sayang cuma mahukan bie dalam hidup sayang . Bie penguat sayang . Alhamdulillah sebab bie penguat sayang , result PPT sayang meningkat . Sayang cintakan bie . Sayang janji tak kecewakan bie . Sayang akan tunggu bie . Moga hubungan kita kekal hingga ke akhir hayat . Sayang nak bie jadi yang terakhir dalam hidup sayang . Cukup sekali sayang rasa pahit dalam hidup sayang bukan untuk kali kedua bie .

Ya Allah , hanya padaMU aku meminta pertolongan dan luahkan segalanya . Aku sayangkan dia , aku cintakan dia , permudahkan urusan dia , permudahkan urusan aku , teguhkan cinta aku untuk dia dan cinta dia untuk aku selamanya . Kau kekalkanlah hubungan ini hingga nafas terakhirku , Kau permudahkan urusannya Ya Allah , Kau dekatkanlah dia dengan aku dan sentiasa disisi aku . Bukan mudah untuk aku menangis kerana Lelaki kerana aku bukan seperti insan lain buang air mata , tapi aku hanya membazir air mata aku kepada lelaki yang aku cinta. Aku mahu dia dalam hidup aku . Aku mahu jadi yang terbaik dalam hidup dia, Aku mahu jadi isteri yang terbaik untuk dia , Aku mahu warnai hidup dia dengan hari yang bahagia , Aku mahu jadi penawar ketika dia luka . Hanya dia aku mahukan . Aku mahu jadi Isteri dia di dunia dan bidadarinya di akhirat nanti .

Sayang bukan sayangkan bie hanya dari mulut tapi kerana hati . Sayang buka pintu hati sayang bukan kerana suka-suka . Sayang tolak permintaan couple dari member yang lebih mengenali sayang bukan kerana sayang jual mahal tapi kerana sayang mahu mencari seorang yang boleh jadi yang terakhir dalam hidup sayang , boleh jadi suami kepada sayang dan ayah kepada anak-anak sayang . Sayang betul-betul sayangkan bie . Sayang betul-betul mahukan bie jadi yang terakhir dalam hidup bie . Sayang taknak hampakan bie , sayang taknak bie rasa kecewa sebab semua itu perasaan yang menjadi luka besar dan meninggalkan parut tanpa ubatnya . Sayang nak bie bahagia , tersenyum . Itu sayang mahukan . Sayang nak jadi yang terbaik untuk bie . Sayang dan cinta sayang pada bie takkan berkurang kerana sayang bukan main-main dalam hubungan kita , sayang serius untuk jadi yang terbaik untuk bie . Sayang cintakan bie . Sayang harap Allah makbulkan doa sayang . Sayang nak jadi isteri bie , sayang harap cinta bie pada sayang dan cinta sayang pada bie berkekalan tanpa kekurang . Iloveyousomuch Faizal bin Mamat . Hanya Awak dihati saya .


Izzati Nadzirah binti Jasmi memerlukan Faizal bin Mamat dalam hidup . Moga Allah permudahkan urusan kita . Amin Ya Rabal Alamin :')

No comments:

Post a Comment