Saturday, June 30, 2012

Asam Garam

1 July 2012

Dah 10 hari tak jumpa awak .

2 malam dah tak bergayut on call kan ? 2 malam berturut-turut tidur tak lena . Apa yang berlaku 2 hari lepas adalah asam garam dalam hubungan . Apa yang berlaku 2 hari saya akan lupa walaupun merajuk dihati masih ada . I can't life without you . I will love you forever and always . Ketar-ketar badan sebab tak sanggup tempoh apa yang berlaku 2 hari lepas .

Im not perfect but I will do the best for you . Sayang cintakan bie seorang , sayang cuma sayangkan bie seorang . Hanya bie tempat sayang mengadu dan meluahkan perasaan . Sekarang sayang control untuk post apa-apa diwall bie . Biar hati ini tahu bertapa kuat sayang , cinta dan rindu pada bie . Hanya bie seorang dalam diri ini . Apa yang kita lalui bersama tak mungkin bie akan lalui bersama orang lain . Apa yang berlaku dalam hubungan kita adalah untuk mengeratkan lagi hubungan kita ini .

Sayang cintakan bie , sayang perlukan bie dalam hidup sayang . Please bersama sayang selamanya . Sayang janji takkan hampakan bie . Sayang tak pernah sayang orang lain macam mana sayang sayangkan bie . Hanya bie seorang dalam hati sayang . Setiap airmata yang mengalir bukan sayang mengada-ngada tapi sayang tak sanggup untuk bergaduh , berpisah , berselisih faham dengan bie .

Apa yang sayang rasa dalam hati semua hanya Allah yang tahu . Sayang rasa bie dah cukup kenal sayang , kenal sayang macam mana sebab sayang tak pernah tipu atau sorok kan pape daripada bie . I love you bie . Sayang akan sayang dan cintakan bie sepenuh hati sayang . Sayang sayangkan bie . cuma bie seorang . Hanya bie seorang dalam hati sayang nie . Sayang cuma ada bie seorang je . Bie segalanya buat sayang . I love you bie .

Cinta lahir dari hati mustahil dapat dipisahkan . Cinta dari hati menutup hati kita untuk menyukai orang lain . Cinta juga tawa dan airmata . Faizal , Nad cuma mahukan awak . Faizal kenal Nad macam mana . Faizal tahu Nad sayang dan cintakan Faizal macam mana . Takkan penah berkurang . Nad tak pernah buat apa Faizal tak suka . Nad sentiasa hormat apa yang Faizal nak . Nad cuma cintakan Faizal .

No comments:

Post a Comment