Thursday, June 21, 2012

Dia dan Hati

21 June 2012

Hari ni hari akhir bie kat Bentong . Petang dia nak balik ke Shah Alam . Lama dah tak lama-lama dengan bie so aku cuti hari ni . Ma pun faham . Memang msg je dengan dia . Dalam hati dah mula sebak sangat-sangat nak berjauhan dengan dia . Aku taknak orang lain cuma dia yang aku nak . Diaa ! Jika dia jodoh aku , takkan kemana kan ? Aminn . Doakan Nad sentiasa bersama dia . Amin . Aku nak dia terakhir dalam hidup aku . Even jadi wife dia satu saat pun, Nad nak jadi wife dia dan nak jadi yang terakhir dalam hidup dia dan nak dia yang terakhir dalam hidup nad .

Dia yang mampu buat nad senyum , gembira , ketawa , hilang kan duka dalam hati nad . Cuma dia je . Hadirnya dia , air mata aku secara serta merta taknak mengalir dah . Perkara silam mampu aku padam dan lupakan . Hanya dia yang penguat aku . Dan bie pun kata sayang penguat dan semangat bie . Bie balik bentong sebab sayang . Terima kasih bie .

Hari ni bie datang rumah pakai baju yang sayang beli dan seluar bunga-bunga . hehe . Nampak comel sangat-sangat . Bie kata bie nak beli purfume dan stokin . So sayang temankan bie beli barang . Merata kita cari Playboy purfume . hee . Wangi sangat purfume tu . Beli sama-sama . Bie nak makan jagung manis , pun bie beli . Hee . Lepas beli purfume tu , bie terus bukak dalam kereta . Bie terus pakai , lepas tu bie letak kat bahu sayang sikit . Hee . Sayang dah tak mampu nak kata apa-apa dah sebab sayang betul-betul dah tak tahan sebak dah , sayang taknak jauh dengan bie kalau boleh tapi cinta perlukan pergorbanan . Bie korban untuk masa depan kita .

2 Hari lepas bie kata , bie janji lepas bie dapat kereta bie kumpul duit untuk masa depan kita . Sayang janji dengan bie, sayang belajar rajin-rajin dapat result best in SPM then terus sambung belajar . Sayang janji , sayang buat semua nya demi masa depan kita , masa depan kita bersama . Sayang taknak hidup dengan orang lain . Sayang cuma ada bie dan ma je dalam hidup ni . Sayang taknak orang lain dalam hidup tau ? Sayang hargai kehadiran bie . Raya nanti kita raya sama-sama kan ?

Sebelum balik , bie bagi sayang baju bie . Dekat baju ni ada bau purfume bie juga lah . Baju yang dekat sayang tu ada bau bie . Sayang janji jaga elok-elok . Bie jaga elok-elok selimut tu ea? Before masuk kereta sayang salam bie , bie terus cium dahi sayang . Dah mula air mata mengalir . Sayang taknak jauh dengan bie !! Tapi sayang terima dengan redha hati . Sebab sayang tahu bie cinta dan sayangkan sayang sorang je . Bie kerja elok-elok tau ? Jangan mudah terpedaya tau ?

Ya Allah , aku sayang dia . Aku janji , sesibuk mana aku dengan segala urusan , yang penting aku akan cari masa untuk berhubung dengan dia . Aku akan cari masa . Aku taknak dia rasa keseorangan sebab aku sentiasa menanti dia ! Aku nak jadi isteri dia yang sah . Hanya dia yang berada dalam hati aku , hanya dia yang aku sayang dan cinta . I love you until end of my life bie . Sayang kuat sebab ada bie . Sayang taknak orang orang lain . Hati sayang cuma untuk bie . Tiada rahsia antara kita yang sayang sembunyikan apa-apa dari bie tau? Moga Allah kekalkan hubungan kita hingga ke akhirnya , Aminn . Cuma bie dalam hati , dalam hati dan diri ini ! Sayang cintakan bie . Sayang cintakan bie sangat-sangat ! Sayang rindu bie , setiap detik kita bersama . Sayang rindu semuanya . Sayang cintakan bie . I love you so much my hubby , my only one !

Hanya Allah yang tahu isi hati aku , Hanya Allah yang tahu betapa banyak sayang dan cinta aku pada dia . Hanya padaMu Ya Allah aku serahkan urusan ini . Aku hanya mampu jadi yang terbaik untuk dia kerana setiap hubungan yang aku harap adalah akhiri dengan pernikahan . Aku cuba sedaya upaya untuk menjadi yang terbaik kepada dia kerana aku mahu jadi isteri dia . Aku mahu dia tahu bahawa hanya aku yang terbaik dalam hidup dia . Hanya Faizal bin Mamat cuma yang aku sayang . Sayang cintakan bie . Sayang sayangkan bie . Sayang nak bie dalam hidup sayang . Sayang nak bie yang terakhir dalam hidup sayang . Iloveyousomuch :')

No comments:

Post a Comment