Sunday, July 29, 2012

PLKN , Raya dan CINTA

28 July 2012

Hari demi hari aku counting days bila nak jumpa dia . Aku tahan je dihati ni sebab aku terlalu rindukan dia . Allah je tahu macam mana aku rasa sekarang . Aku tak tahu nak kata apa dah . 2 hari lepas 26 July 2012 result PLKN keluar . Ya Allah , naluri sayang aku sorang ni memang betul-betul aku dapat . Penempatan je aku tak tahu kat mana . Aku taknak pergi sebab nanti kena tinggalkan mama dan bie .

Aku tabahkan hati , tarik nafas dalam-dalam . Aku kena kuat untuk ke sana . Tak lama lah Nad cuma 3 bulan je . Bie dah janji akan jumpa aku kat sana nanti . Bie warning awal-awal no couple contract dan aku memang taknak couple contract sebab aku dah ada cinta hati sorang ini . Naluri aku kata ada geng sekepala dengan aku dekat PLKN nanti . Nanti jadi wira wati negara lah aku . Hehehe . Takpe lah , nanti leh kurus kalah bie . Ngeee .

Wahai hati sabar lah ye . Segala planning aku hancur kot . Bajet akan dapat 5k dalam masa 3 bulan dan akhirnya aku kena cancel semuanya sebab PLKN . Dah planning nak hadiahkan bie ****** **** or ****** ** tapi gara-gara PLKN so kena tunda lah . Saya nak beli dekat dia warna putih dan saya punya warna hitam . InsyaAllah . Sekarang pun dah start kumpul duit sebab nak jugak hadiahkan dia :) Apa yang * tu ada jawapan dia tapi di twitter . hahaha . I will keep my secret until I get that :)

Bila kira- kira balik cuma 2bulan je PLKN ni . Ngeee . Takpelah , takde hal lah . Bie dah janji dengan sayang dan sayang memang percayakan bie . Bie , segalanya buat sayang tau . Bie sentiasa dalam doa sayang . Tak lama dah bie , cuma 5 bulan je lagi . Takpelah , sayang kena lupakan sebab SPM lebih penting :)

Raya semakin hampir . Tahun ni kami sedondon warna pink . InsyaAllah . Tak sabar nak jumpa dia dan bulan ni betu;-betul menguji aku sebab aku tak pernah pisah lama-lama . Bie , sayang cintakan bie . Sayang tunggu bie ye . Bie nyawa sayang . Sayang cintakan bie . Tahun ni kita raya sama-sama ye . Sayang akan masak something untuk bie . Love you so much hubby .

Faizal , apa janji bie pada sayang , sayang pegang . Sayang janji dengan bie dan sedaya upaya sayang akan tunaikan . Sayang nak bie bahagia , sayang nak bie rasa cinta sampai ke dalam hati bie . Sayang sayang dan menyintai bie sepenuh hati sayang . Sayang tunggu bie . Bie , janji yang kita buat sama-sama kita harungi sehingga menjadi kenyataan ye . Tiap hari sayang doakan dalam hati dan berdoa lepas solat agar jodoh ini hingga ke akhir hayat . Bie , sayang cintakan bie . Sayang tak sabar tunggu kepulangan bie . Sayang janji akan setia dengan bie dan tidak akan berlaku curang dengan bie . biar apa orang nak kata yang penting sayang tahu apa yang sayang buat sekarang adalah untuk masa depan kita . Jika sayang buat perangai sekarang mungkin hingga kahwin sayang akan jadi macam tu .

Bie tegurlah sayang jika sayang lalai . Tegurlah sayang jika sayang melakukan kesalahan . Marah la sayang jika sayang menyinggung perasaan bie . Jujur lah dengan sayang dengan setiap perlakuan bie demi hubungan kita dan sayang tidak mahu ada rahsia diantara kita . Bie , sayang janji tidak akan menyakitkan hati bie sebab sayang tahu perkara itu sakit . Iloveyou my hubby . Bie segalanya buat sayang . Sayang cintakan bie . Allah je tahu macam mana isi hati sayang . Sayang kuat berdiri kerana bie dan hanya kerana bie . Cinta hati sayang !!!!!!

FAIZAL BIN MAMAT , IZZATI NADZIRAH BINTI JASMI HANYA MENCINTAI DIRIMU SEORANG SAHAJA !!!!! Wanna scream and tell whole world you're mine

No comments:

Post a Comment