Thursday, August 2, 2012

Erti

02 Ogos 2012

Hi ogos ! Hehehe . Hi raya Hi trial -.-
Dah lama tak tengok wajah dia dan cuma hanya aku mampu dengar suara dia . Rindu sangat dekat cinta hati saya dan hanya 17 hari saja lagi nak berjumpa .

Hari ni layan Dejavu di Kinabalu ep 28 memang menyentuh hati aku . Nadira tu pelakon tapi Nadzirah tu aku . Hahaha .

Aku tak tahu lah kenapa cerita tu betul-betul menyentuh perasaan aku hari ni . Nadira mahu mati dalam pelukan Bazli , Nadirah sayangkan Bazli tapi cintakan Amar dan banyak lagi lah scene dia betul-betul buat aku menitis air mata .

Faizal , mungkin sayang tak mampu untuk beritahu depan-depan pada bie . Sayang sangat-sangat sayangkan bie , sayang betul-betul ikhlas mencintai bie . Memang benar dulu sayang pernah sayangkan Ariff tu selama 3 tahun dan setahun sayang tunggu dia tapi sekarang perasaan tu sedikit pun takde tapi ianya beralih kepada bie . Sayang cintakan bie dan sayangkan bie dan sayang cuma mahukan bie selamanya .

Bie , sayang sanggup untuk gadaikan nyawa sayang sebab sayang taknak bie rasa keperitan hidup dengan kesakitan .Sayang sanggup gadaikan nyawa sayang sebab sayang nak bie tahu hidup ini cuma bie . Sayang sanggup gadaikan nyawa juga sebab sayang nak bie teruskan hidup seperti hari-hari biasa . Sayang sanggup apabila dengan bie . Sayang sanggup demi bie .

Bie , andai kata satu hari nanti apabila sayang nak mati sayang nak mati disisi dan di dalam pelukan bie tapi sayang taknak airmata bie ada setitik pun menangis demi sayang sebab sayang taknak bie rasa sedih . Walaupun sayang dah takde satu hari nanti tapi bie kena tahu bahawa bie yang terakhir dan tak mungkin sayang akan berpaling kepada lelaki lain . Bila sayang dah takde satu hari nanti bie kena cari wanita yang lebih baik dari sayang , yang mampu jaga hati bie , jaga segala-galanya tentang bie .

Sayang janji tidak akan kecewakan bie , sayang janji akan sentiasa bersama bie dikala susah dan senang . Bie , sayang nak jadi isteri bie walaupun satu saat bie . Sayang nak jaga makan minum pakai bie . Sakit bie rasa sekarang sayang tak pernah rasa tenang sebab selagi sayang tak bawak bie jumpa pakar selagi tu sayang risau .

Sayang hadir dalam hidup bie untuk bahagiakan bie , sayang hadir dalam hidup bie untuk menjadi peneman setia bie . Sayang hadir bukan untuk memainkan perasaan dan hati bie tapi sayang hadir untuk menjaga cinta dan hati bie . Sayang akan bersama bie susah dan senang . Sayang cintakan bie dan tidak akan pernah berubah . Bie sentiasa dalam doa sayang . Bie tunang sayang dan mustahil sayang akan rosakan hati bie .

Apa yang telah kita janjikan bersama kita akan tunaikan ye bie. Ada sesuatu yang bie tak tahu dan satu hari nanti bie akan tahu . Sayang cintakan bie sepenuh hati sayang . Hanya bie seorang dalam hati . Sayang setia menanti bie walau seribu tahun lagi . Pintu hati ini telah tertutup untuk lelaki lain kerana cukup sekali hati ini dikecewakan dan tidak mampu untuk aku tempuh semula dan kini aku hanya bukak pintu hati aku untuk Faizal bin Mamat .

Im not telling all in this blog because I want to face to face with him and I want talk with him . Iloveyou. You are my hubby , my hubby ! Sayang cintakan bie . I love you ! I MISS YOU ! I LOVE YOU !! Sayang cintakan bie . Akan sentiasa bersama bie sehingga mati . Percayakan cinta sayang ini bie . Sayang takkan khianati cinta bie pada sayang . Faizal , I loveyou :')

Cinta dari hati ini cuma untuk bie seorang ! Semoga Allah makbulkan permintaan kita . Amin :)

No comments:

Post a Comment